Η Φανή Καράτζου ξεκίνησε την καριέρα της αφού αποφοίτησε από σχολεία της Αμερικής και μετεκπαιδεύτηκε με υποτροφία του Βρετανικού Συμβουλίου στο Πανεπιστήμιο του Cambridge σε τρίμηνο σεμινάριο πάνω στην “Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, Ποικιλίες της Αγγλικής Γλώσσας, Δημιουργία Σχολικών Προγραμμάτων, Δημιουργίας Τεστ Αξιολόγησης και την Ανάλυση Εξετάσεων Πιστοποιήσεων Cambridge”.
Οργανώνει το Αγγλικό Τμήμα στα «Εκπαιδευτήρια Μαίρης Ράπτου», δημιουργώντας το δικό της εκπαιδευτικό υλικό για νήπια . Αργότερα μετεκπαιδεύεται στο Πανεπιστήμιο Exeter πάνω στη “Μεθοδολογία της Εκπαίδευσης των Νήπιων”. Δημιουργεί το πρώτο δικό της πρότυπο Φροντιστήριο των κλειστών τμημάτων με έμφαση στην επικοινωνιακή μέθοδο.
2018
Το 2018 έγινε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φροντιστών Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης Ελλάδας2016
Εκλέγεται Πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Κεντρικής Ελλάδος και συνεχίζει έως σήμερα.2014
Εκλέγεται Πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Κεντρικής Ελλάδος και συνεχίζει έως σήμερα.2012 έως σήμερα
Εκλέγεται Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Φροντιστών Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης Ελλάδος.2012
Στις 26/8/2012, στο International Publishers Forum στη Θεσσαλονίκη με τον τίτλο “Success Stories” – “Ιστορίες Επιτυχίες”, διακρίθηκε ως το πρώτο από τα 4 καλυτέρα σχολεία της Ελλάδας.2010
Εκλέγεται Πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Κεντρικής Ελλάδος και συνεχίζει έως σήμερα.
Παρακολουθεί συνεχώς τις εκδηλώσεις του TESOL Greece και όλες τις ετήσιες εκθέσεις του κλάδου και δεν παραλείπει να ενημερώνεται και να εκπαιδεύεται έως σήμερα πάνω στις εκάστοτε εξελίξεις του κλάδου.2005
Το Πανεπιστήμιο του Cambridge πιστοποιεί το BEST (British Examination Services of Thessaly) ως εξεταστικό κέντρο, του οποίου η κα Καράτζου Φανή είναι ιδρυτικό μέλος.2002
Εκλέγεται γενική γραμματέας του διοικητικού συμβουλίου της “Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών”.2000
Ανταποκρινόμενη σε πρόσκληση του Πανεπιστημίου του Cambridge προς την Ομοσπονδία επισκέπτεται το Cambridge ως αντιπρόεδροςενημερώνεται στις αλλαγές του εξεταστικού συστήματος των αντίστοιχων εξετάσεων Επιπέδων Y.LE, KET, PET, FCE και Proficiency του Cambridge και συντάσσει τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα του σχολείου εναρμονισμένα στις νέου τύπου εξετάσεις.
Με προσωπικές της προσπάθειες καταφέρνει να πεισθεί το Cambridge-ESOL και να δημιουργήσει τα εξεταστικά κέντρα στην Ελλάδα σε συνεργασία με ομάδες συναδέλφων κατά τόπους.1996
Ξεκινά το Προπαρασκευαστικό Τμήμα Εισαγωγής Ελλήνων μαθητών σε Αγγλικά Πανεπιστήμια σε συνεργασία με τον Οργανισμό Network Foundation.1995
Παρακολουθεί την παρουσίαση του νέου εξεταστικού συστήματος των εξετάσεων γλωσσομάθειας στο Πανεπιστήμιο του Cambridge και συντάσσει τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα των σχολείων εναρμονισμένα στις νέου τύπου εξετάσεις .
Τον Ιούλιο του 1995 παρακολουθεί το “Παγκόσμιο Συνέδριο του Ινστιτούτου Προσωποκεντρικής Προσέγγισης” που σκοπό έχει την εξοικείωση με τη νέα στροφή που έχει δοθεί στην εκπαίδευση σχετικά με την ψυχολογία στην τάξη και διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και οργανώνει μηνιαία σεμινάρια εκπαίδευσης γονέων.
Παρακολουθεί το “Παγκόσμιο Συνέδριο του Ινστιτούτου Προσωποκεντρικής Προσέγγισης” που σκοπό έχει την εξοικείωση με τη νέα στροφή που έχει δοθεί στην εκπαίδευση σχετικά με την ψυχολογία στην τάξη και διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και οργανώνει μηνιαία σεμινάρια εκπαίδευσης γονέων.1994
Eκλέγεται γραμματέας του “Συλλόγου Ιδιοκτήτων Κέντρων Ξένων Γλωσσών Κεντρικής Ελλάδος”.1992
Oλοκληρώνει τα καινούργια Διδακτήρια δημιουργώντας έναν ολοκληρωμένο χώρο για την εφαρμογή όλων αυτών των εμπειριών και ανελλιπώς εκπαιδεύεται και εκπαιδεύει τους καθηγητές της στη διάρκεια όλων των σχολικών ετών που ακολουθούν.1990
Παρακολουθεί το εβδομαδιαίο “Παγκόσμιο Συνέδριο Γλωσσολόγων” στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής.
Αμέσως μετά επανεκπαιδεύεται στη “Διοίκηση Σχολείων”, στην “Εκπαίδευση και Υποστήριξη καθηγητών της Αγγλικής” από τις εκπαιδεύτριες της Educational Training Consultants, Λιλίκα Κουρή και Σουζάνα Αντώναρος και τον εκπαιδευτή του Πανεπιστημίου του Canterbury, Mario Rivolucri.1988
Αρχίζει τη συνεργασία με ομάδες εκπαιδευτών καθηγητών Ξένων Γλωσσών του Καναδά, της Αγγλίας και της Αμερικής, με στόχο την στελέχωση ξενόγλωσσων σχολείων στην Ελλάδα και ιδρύει το “International Teachers Service”.1987
Ειδικεύεται με δίμηνο σεμινάριο στη “Διοίκηση Σχολείων” στο Λονδίνο.1985
Παρακολουθεί , ως εκπρόσωπος της Ελλάδας τη Γενική Συνέλευση της Οργάνωσης Ευρωπαϊκών Ανταλλαγών (European Federation of Intercultural Learning) στις Βρυξέλλες.
Παρακολουθεί στο International House του Λονδίνου σεμινάριο για τη “Διαχείριση Συζητήσεων Στρογγυλής Τραπέζης και Εφαρμογή του Θεατρικού Διαλόγου” στη διδασκαλία της Ξένης γλώσσας.1982
Παρακολουθεί στο κέντρο Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου του Canterbury το σεμινάριο “Προγραμματισμού Τμημάτων Ειδικής Ορολογίας (E.S.P)”. Εκλέγεται αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Διεθνών Ανταλλαγών (American Field Service) που εδρεύει στην Αθήνα.1980
Παρακολουθεί στο κέντρο εφαρμοσμένης γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου του Reading σεμινάρια “Μεθοδολογίας και Εφαρμογής της Επικοινωνιακής Μεθόδου και Εφαρμογής Προγραμμάτων Υπολογιστών” στην τάξη.1975
Δημιουργεί με τους δύο συνεταίρους της οχτώ νέα Ξενόγλωσσα Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών στη Λάρισα. Οργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια, ημερίδες και διημερίδες με εκπαιδεύτριες τις Μαρίζα Κωσταντινίδου, Δανάη Κοζανόγλου, Mike Carty, Luke Prodromou, Λιλίκα Κουρή, Suzanne Antonaros, Vena Zotou, και άλλους , για καθηγητές των σχολείων της δημοσίου και ιδιώτες για τα επόμενα 30 χρόνια. Εφαρμόζει την επικοινωνιακή μέθοδο και επιμένει στη συνεχή χρήση της Αγγλικής στην τάξη. Παράλληλα ξεκινά τηθεατρική λέσχη των φροντιστηρίων τους η οποία ανελλιπώς κάθε χρόνο ανεβάζει έργα του διεθνούς ρεπερτορίου στο πρωτότυπο σε όλες τις γλώσσες που διδάσκονται. Εκπροσωπεί για χρόνια τα προγράμματα ανταλλαγών της American Field Service με φιλοξενία Αμερικανοπαίδων και αποστολή μαθητών της περιοχής μας στην Αμερική . Συνεργάζεται με Πανεπιστήμια και σχολεία γλώσσης στην Αγγλία και Αμερική και αποστέλλει μαθητές . Διοργανώνει τις καλοκαιρινές εκπαιδευτικές εκδρομές των μαθητών των Φροντιστηρίων της στο εξωτερικό .